Rekordzistą pod względem ilości subskrypcji na YouTube w kwietniu 2016 r. jest program Detocell Academy, propagujący dietę suplementową.
Comiesięczny raport MUSE analizuje polskie branże działające na YouTube i sposób, w jaki sobie one radzą. W kwietniowym raporcie uwzględniono również rynek farmaceutyczny.
Jak wynika z danych podanych przez MUSE, najwięcej wyświetleń miał kanał leku na uczulenie – Allegra, który osiągnął ponad 600 tys. wyświetleń swoich filmów. Na kolejnych miejscach plasują się Bayer Polska i No Spa.
W kwestii subskrypcji filmów na YouTube, rekord pobił Detocell Academy z wynikiem ponad 5 tys. Kanał ten wyróżnił się na tle pozostałych dzięki publikowanym treningom z Ewą Chodakowską, a także czatami z dietetykiem. Dzięki takiej strategii Detocell Academy zwyciężyło również w kategorii interakcji, czyli bezpośrednich kontaktów z oglądającymi.
TW