Branża farmaceutyczna na Youtube

Udostępnij post:

Rekordzistą pod względem ilości subskrypcji na YouTube w kwietniu 2016 r. jest program Detocell Academy, propagujący dietę suplementową.

Comiesięczny raport MUSE analizuje polskie branże działające na YouTube i sposób, w jaki sobie one radzą. W kwietniowym raporcie uwzględniono również rynek farmaceutyczny.

Jak wynika z danych podanych przez MUSE, najwięcej wyświetleń miał kanał leku na uczulenie – Allegra, który osiągnął ponad 600 tys. wyświetleń swoich filmów. Na kolejnych miejscach plasują się Bayer Polska i No Spa.

W kwestii subskrypcji filmów na YouTube, rekord pobił Detocell Academy z wynikiem ponad 5 tys. Kanał ten wyróżnił się na tle pozostałych dzięki publikowanym treningom z Ewą Chodakowską, a także czatami z dietetykiem. Dzięki takiej strategii Detocell Academy zwyciężyło również w kategorii interakcji, czyli bezpośrednich kontaktów z oglądającymi.

TW

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Więcej na ten temat

Zły cholesterol LDL. Jak obniżyć poziom złego cholesterolu?

Cholesterol występuje w każdej komórce naszego ciała. Odgrywa bardzo ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Zły cholesterol LDL...

Pierwotne Niedobory Odporności. Pierwsze objawy

Pierwotne Niedobory Odporności to ok. 300 jednostek chorobowych. Po ponad 60 latach od pierwszego zdiagnozowanego przypadku liczba tych...

Bioton: aplikacja GensuApp z certyfikatem

Bioton opracował wspólnie z firmą MiyaHealth aplikację GensuApp dla osób z cukrzycą. Uzyskała ona certyfikację ISO 13845:2016 oraz...

Cognizant zaprzęga AI do opracowywania leków

Cognizant udoskonala zastosowanie technologii generatywnej sztucznej inteligencji za pomocą platformy NVIDIA BioNeMo z myślą o rozwiązywaniu złożonych kwestii...