Centrum Medyczne CMP wprowadziło nowe narzędzie mobilne, ułatwiające korzystanie z obsługi pacjenta online. Bezpłatna aplikacja dostępna jest dla użytkowników iPhone’ów, iPad’ów oraz telefonów i tabletów z systemem Android.
Aplikacja mobilna umożliwia rezerwację wizyt w dogodnym terminie, wybór oddziału CMP i lekarza, dokonanie zapisu na konsultacje last minute, odbiór wyników badań online, zamawianie recept online, czat z konsultantami CMP. Pozwala także na bieżąco zapoznawać się z nowościami i promocjami oferowanymi przez placówki sieci.
Korzystający z Portalu Pacjenta mogą także wyrażać opinie na temat świadczonych usług medycznych. Nową wersję Portalu Pacjenta CMP udostępniło w sierpniu 2017 r. Za jego pomocą udostępniono szereg usług, które obecnie są także możliwe poprzez aplikację mobilną.
Centrum Medyczne CMP prowadzi jedenaście placówek, dwie z nich działają w Piasecznie: największa, przy ulicy Puławskiej, oraz otwarta pod koniec 2015 r. przy ulicy Pawiej. W Warszawie działa osiem przychodni, zlokalizowanych przy ulicach: Chmielnej, Grójeckiej, Berensona, Ciszewskiego, Jana Kazimierza, Mariańskiej, Elbląskiej oraz w Wilanowie. Pod koniec 2016 r. została otwarta przychodnia w Józefosławiu.
Placówki CMP oferują podstawową opiekę zdrowotną, konsultacje specjalistyczne, medycynę pracy, rehabilitację, diagnostykę, a także szeroki zakres usług stomatologicznych.
Red. (źródło: medycynaprywatna.pl)