Obecnie na polskim rynku działa 157 placówek Hebe, należących do firmy Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. W styczniu br. otworzone zostały aż trzy palcówki: w Gdańsku, Krakowie i Oświęcimiu, a 23 lutego – w Lubaniu. W planach jest dalszy, stabilny rozwój sieci – informuje właściciel Hebe.
Sieć Hebe jest częścią Grupy Jeronimo Martins. Nazwa marki pochodzi od pierwszych liter dwóch angielskich słów „health” i „beauty”. Drogerie oferują klientom wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment z zakresu pielęgnacji ciała oraz dermokosmetyki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Tym, co ma wyróżniać drogerie Hebe, są przestronne wnętrza placówek otwieranych w ogólnodostępnych lokalizacjach.
– Staramy się uruchamiać sklepy w miejscach, gdzie jest na nie zapotrzebowanie. Ponadto w analizach uwzględniamy także m.in. potencjał rozwoju w danej lokalizacji. Chcielibyśmy, aby klienci mieli do nas blisko, zatem staramy się, by lokalizacje były dla nich jak najbardziej dogodne. Nie oznacza to jednak nastawienia na konkretny typ miejscowości, w których chcemy się rozwijać – określa strategię Jeronimo Martins w Polsce.
Drogerie Hebe otwierane są w kilku formatach. Dla formatu Hebe wraz z apteką spółka poszukuje lokali o powierzchniach powyżej 400 mkw, m.in. w galeriach handlowych. Do otwarcia sklepu drogeryjnego Hebe wystarczy powierzchnia ok. 250 mkw.
Red. (źródło: retailnet.com, hebe.pl)