Pharmena: sprzedaż dermokosmetyków na bliskim wschodzie

Udostępnij post:

Pharmena, biotechnologiczna spółka notowana na rynku NewConnect, podpisała kontrakt na sprzedaż dermokosmetyków z odbiorcą w Bangladeszu. Produkty w pierwszej kolejności będą sprzedawane w krajach Bliskiego Wschodu, a docelowo mają być dystrybuowane na 49 rynkach na świecie.

Umowa handlowa ma charakter umowy istotnej, dzięki czemu w ciągu najbliższych lat może mieć znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży – informuje spółka

– Rozwijamy działalność w ramach dystrybucji dermokosmetyków z kontrahentami zewnętrznymi. Zamierzamy również w kolejnych latach konsekwentnie zwiększać skalę operacji za granicą. Naszym celem strategicznym jest rozbudowa bazy zagranicznych klientów i dywersyfikacja przychodów. Prowadzimy jeszcze kilka rozmów biznesowych. Aktualnie są to rozmowy z krajami UE i Azji – mówi Konrad Palka, prezes Pharmena S.A.

W ramach umowy Pharmena będzie sprzedawać innowacyjne dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry pod marką własną klienta (private label). Nowym partnerem jest firma z Bangladeszu z siedzibą w Dhaka, która w regionie Bliskiego i Dalekiego Wschodu jest znaczącą i cenioną firmą farmaceutyczną. Ponadto jest to spółka publiczna z rocznymi obrotami na poziomie stu kilkudziesięciu milionów dolarów. Obecnie sprzedaje wyroby na ponad 50 rynkach na świecie.

W ciągu niespełna dwóch lat Pharmenie udało się zbudować bazę zagranicznych klientów. Produkty spółki można znaleźć w takich krajach jak: Korea Południowa, Indie, Tajwan, Kanada, Ukraina oraz Czechy. Ekspansja na nowe rynki zbytu poza granice kraju stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków. Dzięki rosnącej dywersyfikacji sprzedaży Pharmena chce zmniejszyć zależność od poszczególnych partnerów handlowych i tym samym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej.

Pharmena to firma biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Działalność spółki koncentruje się w obszarach dotyczących prowadzenia badań klinicznych nad innowacyjnym lekiem przeciwmiażdżycowym, produkcji innowacyjnych dermokosmetyków i wdrożeniu na rynek innowacyjnego suplementu diety, stosowanego do zaspokajania szczególnych potrzeb żywieniowych w profilaktyce miażdżycy. 25 sierpnia 2008 r. Pharmena znalazła się wśród firm notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, debiutując w alternatywnym systemie obrotu New Connect.

Red. (źródło: Pharmena)

1 KOMENTARZ

  1. Myślę, że to jak najbardziej krok w dobrym kierunku koncernu farmaceutycznego Pharmena. Dermokosmetyki obecnie są trendy wśród konsumentów, gdyż budzą pozytywne skojarzenia z naturalnymi składnikami, a tym samym bezpiecznymi dla zdrowia i niwelującymi ryzyko działań niepożądanych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Więcej na ten temat

Zły cholesterol LDL. Jak obniżyć poziom złego cholesterolu?

Cholesterol występuje w każdej komórce naszego ciała. Odgrywa bardzo ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Zły cholesterol LDL...

Pierwotne Niedobory Odporności. Pierwsze objawy

Pierwotne Niedobory Odporności to ok. 300 jednostek chorobowych. Po ponad 60 latach od pierwszego zdiagnozowanego przypadku liczba tych...

Bioton: aplikacja GensuApp z certyfikatem

Bioton opracował wspólnie z firmą MiyaHealth aplikację GensuApp dla osób z cukrzycą. Uzyskała ona certyfikację ISO 13845:2016 oraz...

Cognizant zaprzęga AI do opracowywania leków

Cognizant udoskonala zastosowanie technologii generatywnej sztucznej inteligencji za pomocą platformy NVIDIA BioNeMo z myślą o rozwiązywaniu złożonych kwestii...