Polpharma TOP marką medialną 2018

Udostępnij post:

Polpharma została najbardziej medialną marką w branży farmaceutycznej, według badania TOP Marka 2018. Firma brała udział w badaniu po raz trzeci i po raz trzeci znalazła się na pozycji lidera. Jedenasta edycja rankingu brandów o najlepszym wizerunku objęła aż 500 marek z 50 branż.

Na potrzeby tegorocznej edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media, opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. –  łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i 46 mln postów w mediach społecznościowych. Na temat Polpharmy ukazało się ponad 18 tys.  publikacji we wszystkich badanych typach mediów.

Wśród najbardziej medialnych firm z branży farmaceutycznej znalazły się także: Adamed, Aflofarm, GSK i Biofarm.

Top Marka 2018 to największe badania marek w polskich mediach. Realizowane jest od 2007 r. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W 2013 r. badanie poszerzono o materiały z Internetu, dwa lata później – o wzmianki z serwisów społecznościowych.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Więcej na ten temat

Cognizant zaprzęga AI do opracowywania leków

Cognizant udoskonala zastosowanie technologii generatywnej sztucznej inteligencji za pomocą platformy NVIDIA BioNeMo z myślą o rozwiązywaniu złożonych kwestii...

Teva wprowadza zmiany w portfolio leków

Obowiązki związane ze sprzedażą, marketingiem i dystrybucją w Polsce produktu leczniczego Myocet liposomal przejęła od Tevy z początkiem...

AstraZeneca przejęła dwie globalne spółki biotechnologiczne

AstraZeneca z początkiem 2024 roku sfinalizowała zakup dwóch biotechnologicznych spółek prowadzących zaawansowane badania kliniczne w obszarze onkologii, chorób...

Alergia krzyżowa. Uczulenie na pyłki drzew i żywność

Alergia krzyżowa. Reakcje krzyżowe alergii pomiędzy alergenami wziewnymi i pokarmowymi występują u osób uczulonych na pyłki drzew i...