Revitalash Cosmetics – zdrowy nawyk, zdrowe piersi

Udostępnij post:

RevitaLash Cosmetics rozpoczęła różową kampanię, która rozpoczęła się 1 sierpnia 2018 r. i potrwa do końca października – Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Firma przekazuje na ten cel część dochodów ze sprzedaży przez cały rok.

Twórcą RevitaLash jest Michaelam Brinkenhoffem, który stworzył dla chorej na raka żony odżywkę do rzęs. W Polsce firma świętowała 7-lecie działalności i programu profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Pomysłodawczynią akcji w naszym kraju jest Joanna Kostrzewska, właścicielka firmy Plazanet – wyłącznego dystrybutora marki oraz Krystyna Wechmann – prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Ambasadorkami są Bożena Dykiel, Olga Bończyk, Anna Samusionek, Magda Steczkowska, a także Katarzyna Figura, Anna Wendzikowska, Aleksandra Mikołajczyk, Ewa Wojciechowska, Paulina Holtz i Katarzyna Krupa.

Filantropia od zawsze była w samym centrum marki RevitaLash Cosmetics. Jesteśmy bardzo dumni z naszego dorobku w tym zakresie i kontynuujemy działania poprzez ciągłe podnoszenie świadomości na temat raka piersi, w ramach naszego zobowiązania Eternally Pink. Działania te są bliskie całej rodzinie RevitaLash Cosmetics – mówi Michael Brinkenhoff.

W tym roku firma RevitaLash Cosmetics poszerza zakres działań charytatywnych poprzez wprowadzenie międzynarodowej kampanii. Do października 2018 r. dwa dolary ze sprzedaży każdego różowego zestawu promocyjnego zostaną przekazane na kampanie podnoszenia świadomości o raku piersi oraz na badania i inicjatywy edukacyjne na całym świecie. Firma zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę 50 tys. dolarów.

RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Firma założona w 2006 r. ma w swojej ofercie produkty dostępne w ponad 10 tys. gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach specjalistycznych. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi nie dla zysku, przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji, wspierając społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. 

Red.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Więcej na ten temat

Cognizant zaprzęga AI do opracowywania leków

Cognizant udoskonala zastosowanie technologii generatywnej sztucznej inteligencji za pomocą platformy NVIDIA BioNeMo z myślą o rozwiązywaniu złożonych kwestii...

Teva wprowadza zmiany w portfolio leków

Obowiązki związane ze sprzedażą, marketingiem i dystrybucją w Polsce produktu leczniczego Myocet liposomal przejęła od Tevy z początkiem...

AstraZeneca przejęła dwie globalne spółki biotechnologiczne

AstraZeneca z początkiem 2024 roku sfinalizowała zakup dwóch biotechnologicznych spółek prowadzących zaawansowane badania kliniczne w obszarze onkologii, chorób...

Alergia krzyżowa. Uczulenie na pyłki drzew i żywność

Alergia krzyżowa. Reakcje krzyżowe alergii pomiędzy alergenami wziewnymi i pokarmowymi występują u osób uczulonych na pyłki drzew i...