Statuetka kwiat kobiecości dla Aflofarm Farmacja

Udostępnij post:

Iladian, marka produktów wspierających zdrowie intymne kobiet, otrzymał statuetkę za pomoc w działaniach VIII edycji ogólnopolskiej kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Iladian to marka stworzona przez Aflofarm Farmacja Polska.

VIII edycja kampanii „Piękna bo Zdrowa” organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości wystartowała 21 stycznia pod hasłem „Wpadnij na przegląd do ginekologa”. Według badań przeprowadzonych w ramach kampanii przez IQS, co trzecia kobieta w Polsce wykonuje badania cytologiczne rzadziej niż raz na dwa lata, a 1/5 Polek nie wykonała w swoim życiu nawet jednej cytologii. Analizy potwierdzają także, że wraz z wiekiem kobiety coraz rzadziej dbają o profilaktyczne badania u ginekologa – tylko 60 proc. Polek po 40. roku życia bada się regularnie. Dodatkowo, według danych Polskiej Unii Onkologii, każdego roku u 3500 Polek diagnozowany jest nowotwór, a połowa z nich może nigdy nie wyzdrowieć, ponieważ zgłosiła się do lekarza zbyt późno.

Jak zaznacza Marcin Ochocki, ekspert marki Iladian, budowanie świadomości kobiet w temacie profilaktyki i chorób narządów rodnych jest kluczem do poprawienia tych statystyk.

– Wiele chorób ginekologicznych nie daje bolesnych objawów w początkowym etapie rozwoju, dlatego świadomość potrzeby regularnych badań może ratować życie – mówi Marcin Ochocki.

Iladian jako sponsor generalny kampanii „Piękna bo Zdrowia” również zachęca kobiety do regularnego przeglądu swojego stanu zdrowia u ginekologa.

– Cieszymy się, że możemy wesprzeć kampanię, dzięki której wśród kobiet w Polsce wzrasta przekonanie, że warto poświęcić czas na wizytę u ginekologa, a tysiące z nich będzie miało szansę wykonać w ramach kampanii bezpłatnie badania cytologiczne. Aby jeszcze bardziej poszerzyć zasięg kampanii zdecydowaliśmy się poinformować o niej także w naszych spotach reklamowych, których emisja odbywała się we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych w kraju – informuje Andrzej Tomasik, Business Unit Manager w Aflofarm Farmacja Polska.

Iladian za wsparcie finansowe kampanii oraz za dodatkowe działania w ramach akcji został wyróżniony statuetką Kwiatu Kobiecości. Nagroda została wręczona podczas finałowej gali kampanii, która odbyła się 1 marca br. w Teatrze Palladium w Warszawie.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Więcej na ten temat

Bioton: aplikacja GensuApp z certyfikatem

Bioton opracował wspólnie z firmą MiyaHealth aplikację GensuApp dla osób z cukrzycą. Uzyskała ona certyfikację ISO 13845:2016 oraz...

Cognizant zaprzęga AI do opracowywania leków

Cognizant udoskonala zastosowanie technologii generatywnej sztucznej inteligencji za pomocą platformy NVIDIA BioNeMo z myślą o rozwiązywaniu złożonych kwestii...

Teva wprowadza zmiany w portfolio leków

Obowiązki związane ze sprzedażą, marketingiem i dystrybucją w Polsce produktu leczniczego Myocet liposomal przejęła od Tevy z początkiem...

AstraZeneca przejęła dwie globalne spółki biotechnologiczne

AstraZeneca z początkiem 2024 roku sfinalizowała zakup dwóch biotechnologicznych spółek prowadzących zaawansowane badania kliniczne w obszarze onkologii, chorób...